czwartek, 27 października 2016

#5 Grzegorz Krychowiak

Cześć!
Dzisiaj pokaże wam autograf Grzegorza Krychowiaka. Gra on na pozycji środkowego pomocnika we francuskim klubie PSG, wcześniej grał w Sevilli. Trzeba przyznać że zmiana klubu nie przyniosła dla niego korzyści, ponieważ w nowym klubie po prostu nie gra, przez co traci na tym reprezentacja i jego rozwój kariery. Największe osiągniecie Grzegorza to na pewno wygranie 2 razy z rzędu ligi Europejskiej, Znalezienie się w jedenastce mistrzostw Europy 2016 i ligi Hiszpańskiej. Autograf zdobyłem pisząc na e-mail i czekałem aż 8 miesięcy. Ja osobiście bardzo lubię tego piłkarza i życzę mu powodzenia w dalszej karierze. Ten autograf jest dla mnie na pewno bardzo wartościowy. Na koniec zdjęcie:

Kto? Grzegorz Krychowiak
Jak? e-mail
ile czekałem? około 8 miesięcy 
Adres: Zapraszam do wymiany :)


Do następnej notki!

5 komentarzy: